Про мене


Дата народження:  19.06.1972 року

Навчальний заклад, рік закінчення: Ніжинський державний педагогічний інститут імені М.В. Гоголя, 1995 рік

Посада: учитель математики, інформатики

Стаж роботи:
Педагогічний – 22 роки 
На посаді  вчителя – 22 роки

Кваліфікаційна категорія, звання: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, Старший учитель



Нагороди, відзнаки:
Грамоти районного відділу освіти:
ІІ місце в районному турі методичної олімпіади вчителів з проблеми: “Впровадження компетентнісно-зорієнтованого підходу в навчально-виховний процес”, 2008 рік;
переможець методичної олімпіади вчителів з проблеми: “Створення системи гармонійного розвитку, саморозвитку та самореалізації особистості через впровадження технології продуктивного навчання”, 2011 рік;
переможець методичної олімпіади вчителів з проблеми: “Впровадження інновацій в навчально-виховний процес”, 2013 рік;

Диплом І ступеня відділу освіти:
переможець ІІ обласного конкурсу “Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі”, 2012 рік;
Грамота районної ради, 2012 рік
Грамота селищної ради, 2009 рік, 2013 рік.

Почесна грамота управління освіти і науки, 2008 рік, 2012 рік
Диплом управління освіти і науки Чернігівської ОДА за професійний підхід і вагомі результати в роботі з обдарованими дітьми та підготовку призера обласного конкурсу з інформаційних технологій, 2009 рік;
Диплом ІІІ ступеня управління освіти і науки Чернігівської ОДА
переможець ІІ обласного конкурсу “Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі”, 2013 рік;
Подяка управління освіти і науки за змістовність поданих матеріалів на Х обласний ярмарок “Забезпечення рівного доступу до якісної освіти — пріоритетний напрямок роботи педагогічних колективів Чернігівщини; 2005 рік;
Подяка управління освіти і науки за високий рівень підготовки учнів до участі у V обласному конкурсі учнівської комп’ютерної творчості, 2009 рік;
Подяка управління освіти і науки за участь у обласному етапі Всеукраїнського конкурсу “Класний керівник року”, 2013 рік;
Диплом Чернігівського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді
за участь в обласному конкурсі на кращу методичну розробку з науково-технічної творчості, 2011 рік
  
Адреса досвіду: Талалаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Талалаївської районної ради Чернігівської області 

Тема досвіду:Розвиток інформаційної культури учнів на уроках інформатики 

Анотація досвіду: На уроках інформатики Людмила Іванівна надає перевагу формуванню елементів інформаційної культури як узагальненої інтегрованої системи знань та умінь, яке здійснює засобами інтегрованих завдань з інформатики. Інтегровані завдання акумулюють в собі систему міжпредметних зв`язків та знання з основ інформатики, що дає доступ до вивчення інформаційних технологій із засвоєнням базових знань. Саме освоєння інформаційних технологій із застосуванням міжпредметних знань є основою для формування інформаційної культури особистості.
     Учитель реалізовує перспективну мету: виявити творчий потенціал учнів, створити умови для розвитку творчої особистості, яка вміє формувати власну думку, розв’язувати проблеми, здатна самостійно займатися власною освітою.
Серед її учнів є учасники і переможці ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та інформаційно комунікаційних технологій, конкурсів учнівської комп'ютерної творчості, конкурсів малюнка в графічному редакторі Paint. 
Сердюк Л.І. - керівник районного методичного об'єднання вчителів інформатики. Передає свій педагогічний досвід колегам, виступає з доповідями, проводить показові уроки, готує методичні рекомендації з питань удосконалення навчально-виховного процесу.



Перспективний педагогічний досвід Сердюк Л.І.
 вивчала методист РМК Синько Л.О.    



Вчити учнів працювати на комп'ютері – важко і водночас легко і цікаво. Важко, бо цей предмет підкоряється лише глибоко мислячим і цілеспрямованим учням. Легко, бо інформатику люблять, нею захоплюються. Як правило, основна частина уроку – це презентація  нового матеріалу. Часто для цього використовую інтерактивну дошку, розробила комплекти презентацій до навчальних тем.
Часто практикую тестування учнів на ПК. Тести використовую як для перевірки домашнього завдання, так і для тематичного оцінювання. Маючи тестові  оболонки Тестер, Test-w питання і відповіді підбираю самостійно.
Практичні роботи завжди носять диференційований характер. Зміст практичної роздруковую на окремих листках. Кожен учень має право вибрати рівень, який йому під силу.  Адже традиційна орієнтація навчального процесу на середнього абстрактного учня з надією, що гарний учень усе зрозуміє сам, але буде нудьгувати, а слабкий всерівно нічого зрозуміти не зможе, привела мене до висновку, що працювати потрібно диференційовано.
Вважаю, що перевірка домашнього завдання обов’язкова складова кожного уроку. Саме контроль з боку вчителя – спонукає учнів готуватися до заняття. А це важливо. Перевіряю домашнє завдання  по – різному. Практикую перевірку зошитів перед уроком, щоб по – перше, запобігти списуванню, а також проаналізувати типові помилки. Іноді під час актуалізації знань в сильнішій групі даю типові завдання, а в слабшій відтворюю домашні вправи. Це може бути міні-самостійна робота. Особливу увагу приділяю важким задачам. Над ними працюємо колективно, шукаємо оптимальний шлях розв’язку. Високо оцінюю учнів, які мають оригінальні, творчі думки.
Я впевнена, що оцінка ні в якому разі не повинна стати засобом гальмування розвитку пізнавальної діяльності учнів, а має бути заслуженою моральною компенсацією його праці, надійним стимулом його діяльності і творчої активності  в перспективі. Тому  приділяю більше уваги мотивації оцінок, що вносить іскру ясності і доброзичливості в стосунках з учнями.
Велику увагу приділю роботі з обдарованими дітьми. Про це свідчить традиційна перемога учнів школи у II етапі учнівської олімпіади з інформатики та ІКТ та конкурсах з інформаційних технологій. Маємо ряд досягнень і на обласному рівні.

Керую роботою районного методичного обєднання вчителів інформатики. Охоче ділюся досвідом та методичними доробками з колегами.  Провела ряд семінарських занять для вчителів районних методичних обєднань по впровадженню ІКТ в навчальний процес.



video

Немає коментарів:

Дописати коментар