субота, 12 листопада 2016 р.

9 клас Практична робота №3 Робота з об'єктами файлової системи.

Мета:
навчитися працювати з папками та файлами, виконувати над ними операції копіювання, переміщення, перейменування та видалення.
Хід роботи:
1.     Ввімкнути комп’ютер за допомогою _________________________________
2.     Виконати дії, вказані в таблиці, описати хід їх виконання за допомогою команд:


Дія

Хід виконання
1.      
Переглянути вміст папки
Мої документи (відкрити її)

2.      
Створити в папці Мої документи нову папку та назвати її
Практична робота

3.      
Виділити одночасно всі об’єкти, що знаходяться в папці
Мої документи

4.      
Виділити одночасно папку Практична робота та папку
Мої малюнки

5.      
Створити в папці Практична робота нову папку під ім’ям Урок

6.      
Перейменувати папку Урок на Інформатика

7.      
Повернутися з папки Практична робота у папку Мої документи, не закриваючи вікно

8.      
Скопіювати будь-який файл з папки Мої документи в папку Практична робота

9.      
Перемістити скопійований файл з папки Практична робота в папку Інформатика

10.          
Видалити папку Інформатика до Кошику

11.          
Очистити Кошик

12.          
Відкрити папку Навчальна, що знаходиться на диску D:

13.          
Створити в папці Навчальна
нову папку та назвати її
9 клас (І або ІІ) гр.

14.          
Створити в папці 9 клас І гр.
нову папку та назвати її
Власне прізвище

15.          
Перемістіть папку Практична робота у власну папку.

16.          
Створити ярлик для папки Практична робота

17.          
Перемістити створений ярлик на Робочий стіл

18.          
Упорядкувати значки в папці Мої документи за ім’ям

19.          
Представити вміст папки Мої документи у вигляді таблиці (змінити вигляд значків)

20.          
Вимкнути комп’ютер


Висновок:











ОЦІНКА ______

Немає коментарів:

Дописати коментар