Пропоную деякі думки
з цього приводу:
1) Вчитель може
регулювати обсяг та глибину вивчення матеріалу; головне, щоб було забезпечено
досягнення учнями вказаних у програмі результатів навчання. Для досягнення цієї
мети, якщо вчитель вважає за потрібне, певний матеріал може вивчатися і в більш
молодших класах, ніж зазначено в програмі.
Джерело: Методичні
рекомендації вивчення інформатики у 2017-2018 році https://drive.google.com/file/d/0B
IkFwlonPMvSGFTY3VEWWpXeFU/view usp=sharing)
2) В зв’язку з виходом
нової навчальної програми для 5-9 класів часто серед вчителів стали виникати
суперечки по тому, яке ж календарно-тематичне планування актуальне. І часто з
цим питанням звертаються до мене говорячи, що напевно Ваше плаування не
актуальне. Дійсно в представленому плануванні немає тих тем, які передбачені в
новій програмі, АЛЕ дане планування АКТУАЛЬНЕ. Поясню... В мене
виникло питання навіщо ж ми вчителі обирали на репозитарії підручники для 9
класу (це було до виходу нової прогорами), якщо вони не встигли вийти, а вже не
актуальні. Тоді з цим питанням я звернувся в Міністерство освіти і науки
України, а саме, до Наталії Володимирівни ( за адресою n_beskova@mon.gov.ua)
після чого я отримав відповідь від МОН (правда від Кудренко
Б.В. (b_kudrenko@mon.gov.ua)), що зміни в новій програмі починаються вступати
в дію наступним чином: спочатку лише для 5 та 6 класу (2017-2018 н.р.), далі
для 7 класу (2018-2019 н.р.), далі для 8 класу (2019-2020 н.р) і лише потім для
9 класу (2020-2021 н.р.). Ось чому дане календарно-тематичне планування є
актуальним для 2017-2018 н.р.
Джерело:
http://vsimppt.com.ua/lessons/plan/9klas
Немає коментарів:
Дописати коментар